Σύσκεψη εργασίας πραγματοποιήθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου μεταξύ του
Βουλευτή Δωδεκανήσου Βασίλη Α. Υψηλάντη και του Διοικητή του Νοσοκομείου κ.
Νίκου Καραμαρίτη, ιατρών και στελεχών του νοσοκομείου..
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν εκτενώς ζητήματα που αφορούν τη
συνολική λειτουργία του Νοσοκομείου, με ιδιαίτερη έμφαση στην κατάσταση της
Παθολογικής Κλινικής, καθώς και στα θέματα που απασχολούν το νοσηλευτικό
προσωπικό.
Ο Βασίλης Α. Υψηλάντης ενημερώθηκε αναλυτικά για τις υφιστάμενες ανάγκες, τις
δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Παθολογική Κλινική λόγω αυξημένων περιστατικών
και περιορισμένων ανθρώπινων πόρων, καθώς και για τις ελλείψεις νοσηλευτών.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην ανάγκη ενίσχυσης του ανθρώπινου δυναμικού, τόσο σε
ιατρικό όσο και σε νοσηλευτικό επίπεδο, προκειμένου να διασφαλιστεί η ποιότητα
των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας προς τους πολίτες της Ρόδου και των γύρω
νησιών,
Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου τόνισε τη σημασία της δημόσιας υγείας για την τοπική
κοινωνία και δεσμεύθηκε να συμβάλει, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, στην
ανάδειξη των ζητημάτων προς το Υπουργείο Υγείας, με στόχο την εξεύρεση
ουσιαστικών και βιώσιμων λύσεων.
Η συνεργασία με τη Διοίκηση του Νοσοκομείου θα συνεχιστεί, με κοινό στόχο τη
στήριξη του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας
στο νησί.
Σύσκεψη στο Νοσοκομείο της Ρόδου του Βασίλη Α. Υψηλάντη με τον Διοικητή κ. Νίκο Καραμαρίτη
Previous article Βασίλης Α. Υψηλάντης στην Ολομέλεια της Βουλής: «Θεσμικές παρεμβάσεις για ένα πιο αποτελεσματικό και διαφανές Δημόσιο»
Next article Απαντήσεις και δεσμεύσεις για τα προβλήματα των αγροτών και κτηνοτρόφων της Δωδεκανήσου μετά την κοινοβουλευτική παρέμβαση του Βασίλη Α. Υψηλάντη
" alt="Nea Dimokratia logo">