"Ο Σύλλογος Απανταχού Δωδεκανησίων Νέων έχει δημιουργήσει κάτι όμορφο! Να μαζεύονται Καρπάθιοι, Κασιώτες, Αστυπαλιτες, Ροδίτες, Νισύριοι, Κώοι, Λεριοί, Τηλιακοί, Πάτμιοι , Καλύμνιοι ( από αυτά τα νησιά είχαμε έστω κι έναν παίκτη ) και παίζουν μπάλα σε ένα ποδοσφαιρικό τουρνουά Πολιτιστικών Συλλόγων Αττικής!
Στον μεγάλο τελικό στο γήπεδο Π. Νικολαΐδης στη Νίκαια, η ομάδα μας δεν κατάφερε να κερδίσει τον Σύλλογο των Πολιτιστικών Αθλητικών Συλλόγων Καλαβρύτων αλλά και η παρουσία μας στον τελικό μέτρησε. Είχα την εξαιρετική τιμή μαζί με Ολυμπιονίκες μας να βραβεύσω τους νικητές του πρωταθλήματος αυτού και του κυπέλλου! Θερμά συγχαρητήρια σε όλους!"



" alt="Nea Dimokratia logo">